.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

موسیقی قسمتی از وجود من است...

یک: گرمه، شوخی هم نداره، واقعا گرمه، اینجا رطوبت هم که هست دیگه بدتر...

دو: یه زمانی یه دوست دختری داشتم که میرفت دنبال کلاس های تقویت ذهن و اینها، کانال تلگرامی داشتند صبح میگفتند صبح پرتغالیتون بخیر، یک بار نظرم رو خواست گفتم خب طرف داره ازتون بدزد بدزد میکنه، این همه کلاس و همایش رفتی دو قرون در آوردی؟ گفت من عمل نمیکنم دلیل نمیشه که روش هایش انجام شدنی نباشه...

سوم: محسن نامجو میتوانست یکی از تاپ های موسیقی سنتی بشه، ولی عجیب علاقه داره که بشه مزخرف ترین، حیف...

چهارم: تو این گرما لیمو زیاد بخورید، لیمو تازه حالا یا شربت آب لیمو یا چایی و لیمو و یا خالی، خنک نگه میدارد...

پنجم: شبتان گلبهی...

نظرات 4 + ارسال نظر
تک مدی جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 18:47 http://unimodal.blog.ir

گرمای مرطوب افتضاحه انگا سرتو کرده باشی تو یه پاکت فریزر بعد رو شعله گاز نفس بکشی هی!!
نظرمم درباره این کلاسا به نظر شما نزدیکه!!مثل رژیمای گروهیه!!:|
دم صبح شمام شفق فلقی!!

مادرانه شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 06:52 http://madarestan.blogsky.com

با نظرت موافقم. منتهی تا اونجایی که سن من قد میده، یادمه همیشه" مضخرف" رو اینجوری می نوشتند" مزخرف"!

درست کردم، ممنون از تذکرتان...

م ر ی م ی شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 08:32

حق با دوس دخترت بوده...
شاید نتیجه تقویت ذهن این باشه که معیارمان را یک قرون و دوزار نزاریم...و برعکس بریم سراغ کارایی که ممکنه درآمدش کم باشه اما آرامش میده و زوال عقلی برامون نمیاره...و ذهن مون رو پاک نگه میداره...
نامجو سبک خاص خودشو داره...
مرسی ..شربت لیمو محشره..یه ذره هم گلاب توش بریز...اووووممم..به به

من مشکلی با قسمت دوم ندارم، آره بره سراغ چیزی که دوست داره فارغ از درآمد، من میگفتم فقط بره دنبال اون کاره، حالا هرچیزی است، به جای از این کلاس به اون کلاس...

مگهان یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 15:59 http://Meghan.blogsky.com

اصلا این گروهای صبحتون پرتقالی(میوه!) و یا حتی پرتغالی(اسم کشور!) رو درک نکردم هرگز... از این انرژی الکیا

رشت هم گرمه، لازمم نیست که ذکر کنم شرجیه، اما خب گاهی بارونم داریم که جای شکر داره

موافقم، انرژی الکی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد