.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

آدم هایی از جنس ما...

حالا تمدن هزار و پانصد ساله و هنر نزد ایرانیان است و اینها رو بزاریم کنار، جامعه همین الان رو در نظر بگیریم، خوب نیستیم، یه نگاه به دور و اطرافمون بندازیم، یه نگاه به شبکه های اجتماعی بندازیم، همش فحش، تحقیر و ناسزا، این آدم ها از مریخ هم نیومدن، خود ما هستیم، کنار دستیمون، برادرمون، خواهرمون، اینا رو باید ببینیم، باید راجبش حرف بزنیم، نه در جهت تحقیر، بلکه برای اصلاح، برای بهتر شدن...

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 17:55 http://seventhsky.blogsky.com/

ای کاش همه مثل شما قکر می کردند
ولی فعلا ما ایرانیا فقط می خواهیم الکی از خودمان تعریف کنیم در حالی که نسب به کشور های همسایه هم خیلی عقب موندیم و داریم جا میمونیم( یه نگاه به امارات و قطر)

نییییلوفر جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 22:51 http://maloosak.69.mu

زندگیتون سرشار ازمحبت ، مهربانی و دریایی از عشق و امید خیلی باعث افتخاره پیش منم بیاین مرسییییییییی
16188

دلقک یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 06:25 http://jokker.blogfa.com

یک چیز دیگه هم هست که من رو اذیت میکنه؛اینکه فارسی رو اشتباه مینویسن.حال ندارن یا واسه تنوع هست رو نمیدونم.ولی با این کار شیوه ی نوشتار فارسی رو عوض میکنن.سال ها بعد ما میمیریم و این چیزها میمونه.

فکر کنم دو سال پیش بود که به یکی از وبلاگ های پر بیننده اون زمان گفتم شما چرا اصرار داری کوچه بازاری بنویسی؟ زبان نوشتار با گفتار فرق داره، جواب داد دوست دارم، عشقم میکشه، دوست نداری نخون!

معلومه که الان خوب نیستیم. بعضیا همینو هم قبول ندارن آخه! میگن ما باید الگوی بقیه باشیم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد