.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

بوی ماه مدرسه...

خیلی ها از آهنگ های مدرسه و مهر و این دست خاطره ی خوبی ندارند، تقریبا تمام آدم های دور و بر من حس نفرت دارند به این چیزها.

ولی من حس خوبی بهم دست میده، کودکی خوبی داشتم و از مدرسه هم فراری نبودم، چیزایی که یادم مونده خاطرات خوب است، نوشتن مشق و بعدش هم یا گل کوچیک یا دوچرخه سواری، اگر بپرسند میخوای باز برگردی تو اون زمان احتمالا جوابم آره است، حداقل خیلی بیشتر از الان خوش میگذره.

شایدم چون زمان زیادی گذشته ذهنم برای خودش خاطره سازی خوشایند کرده و خاطرات بد رو از یادم برد...

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام

از سال 83 در بلاگ اسکای هستی

بگو این سیستم وبلاگدهی را چگونه می بینی؟ آیا با تغییراتی که امسال روی وبلاگ ها اعمال کرد موافقی؟

من که موافقم اما می خواهم تنوع بیشتر شود. می خواهم قول بدهند که ماندگار خواهند بود.

برام کامنت بذار مرسی

آویشن دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 18:50 http://dittany.blogsky.com

منم از دوران مدرسه خاطرات خیلی بهتری نسبت به دوران دانشگاه دارم واسه همین اگه امکان داشت برگردیم به بچگی موافق این سفر بودم. شاید یه دلیلش این باشه که دوستای خوبم و از مدرسه میشناسم و کلی تو اون دوره شیطونی می کردیم

حمیدرضا سه‌شنبه 23 مهر 1398 ساعت 04:11 http://www.khodrofanni.blogsky.com

سلام!

خوبی؟ امیدوارم که خوب باشی عزیز

چرا دیگه پست نمی گذاری؟ منتظر پست جدیدت هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد