.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

صحنه پیوسته بجاست...

اول: خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.

دوم: شجریان عزیز همیشه برای من صدایی بوده از کاست یا کامپیوتر، همچنان همون است.

سوم: امیدوارم ایران یه روزی از این سیاهی در بیاد و خوشحال بشه، رنگی رنگی و شاد...

نظرات 1 + ارسال نظر
صادکا شنبه 3 آبان 1399 ساعت 16:19

سلام رفیق
من سالهاس وبلاگت رو میخونم.( همونی که یبار کامنت گذاشتم تو دانشکده مون باجه تلفن عمومی هست ولی کسی زنگ نمیزنه و... اگه یادت باشه ) خلاصه یه درخواست دارم ازت شاید یکم عجیبه!
من سربازم تو مرز، بعد یه سهام تو بورس دارم که صف فروشه! و حجم کمی معامله میشه هر روز... سفارش ها تو بورس ساعت 8/30 دقیقه ارسال میشن و هرکی نتش قوی باشه زودتر تو هسته سفارشش ثبت میشه... و من نتم قوی نیس، و الان خیلی لنگ این پولم، دارم عروسی میگیرم و... بعد امروز با خودم گفتم کاش یه فامیل خارج داشتیم که نتش قوی بود یهو یاد وبلاگت افتادم یعنی تنها کسی که میشناسم خارج باشه فقط شمایی! الانم میدونم این درخواستم ممکنه زشت عجیب و نامعقول بیاد، ولی گفتم اگه میشه کد کاربری و رمزم رو بفرستم و سفارش رو هم ثبت کنم فقط شما 8/30 دقیقه کلیک کنید رو ارسالش همین... این شماره واتساپ منه اگه خواستی این لطف رو در حقم کنی. موفق باشی چندلر ( همیشه تو ذهنم حس کردم شغل و قیافه ات چندلریه) فعلا
989182389787

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد