.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

اصلا تو خوبی...

حالا اینجا خواننده ای نداره که بخوام برم بالا منبر، ولی میگم.

چرا همه دارند همدیگر رو پار پوره میکنند؟ یکی مینوسه ال شد، یکی دیگه میاد فحش میکشه به جونش که چرا نگفتی بل شد، اگر بل سر خودت میومد میگفتی جینبل شد...

یکی دیگه میاد عکس از چت خصوصی صد سال پیشش با مرحوم میزاره میگه فلانی به بهمان چیز اعتقاد داشت/نداشت، بعد ملت میاد زیرش همدیگر رو جرواجر میکنند سر اعتقادات متوفی...

خلاصه اینکه زورمون به اصلیه نمیرسه همدیگر رو داریم لت و پار میکنیم.

حالا شاید شما بگی به تو چه، درست هم میگی، من کلا آدم خنثی و بد معاشرتی هستم، نه نظری دارم، نه بحثی، هرچی شما بگی میگم درست میگی...

نظرات 4 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 10 خرداد 1401 ساعت 00:27

درسته. انگار با له کردن همدیگه اوضاع درست میشه.

تراویس بیکل چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت 00:03 https://travisbickle1.blogsky.com/

این عن بازی ها فقط توی توییتر و اینستاگرام هست که بحمدالله همه رو پاک کردم و بی خبرم از همه چی
راستی تو منو یادت میاد؟؟

بله، می‌خوانم وبلاگ را

تراویس بیکل پنج‌شنبه 26 خرداد 1401 ساعت 17:38 https://travisbickle1.blogsky.com/

با دیوار هم حرف زده بودم یه جوابی داده بود

معذرت، من ماهی یکی دوبار اینجا وارد میشم، به خودم میگم باید بیشترش کنم ولی تنبلی میکنم.

آویشن چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 17:42 http://Dittany.blogsky.com

درسته ، هر چیزی بنویسی اینجا به هر حال یه واکنشی هست ، هیچ وقت نمیشه همه رو راضی نگه داشت. در کل که اوضاع داخل مملکت اصلا خوب نیست و هر نظری و هر متنی نوشته بشه باز هم باید منتظر واکنش باشیم که چرا از این طرف حمایت کردیم یا مخالفش مطلب نوشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد