.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

مرخصی

بابا من فکر کردم مرد شاپرکی! حالا یه تعارف رو هوا زده خودش هم میاد می نویسه ولی مثه اینکه جواب تعارف من رو جدی گرفته به خودش مرخصی طولانی مدت با حقوق و مزایا( خوندن و جواب دادن به کامنتها) داده. من یه چرندی گفتم تو چرا باور کردی!بیا خودت بنویس!

 

 

 

( از شوخی گذشته شواهد و قرائن حاکی از اینه که باید یه مدتی مزخرفات من رو تحمل کنین!)

نظرات 3 + ارسال نظر
میترا سه‌شنبه 2 اسفند 1384 ساعت 22:14 http://manobaghiye.blogspot.com

سلام مدتیه متنهای شما را می خوانم. اجازه دارم به شما لینک بدهم؟

چرا که نه، من هر کاری کردم نتوانستم در وبلاگ شما کامنت بگذارم چون گویا شما فقط به کاربران بلاگ اسپات اجازه نظر دهی داده اید، در هر صورت
اول اینکه لینک وبلاگ رو اشتباه گداشتید
دوم اینکه نام لینک رو مرو شاپرکی گذاشتید که مرد شاپرکی فقط یکی از نویسنده های این وبلاگ است ( خود من ) خواهشا به Friends و یا وبلاگ گروهی Friends تغییر دهید
خوشحال شدیم که یک نفر به خواننده های این وبلاگ اضافه شد...

ملقب به عسل سه‌شنبه 2 اسفند 1384 ساعت 22:42 http://30in.persianblog.com

کی مرخصیه ؟! کی می نویسه ؟! کی کیه ؟!

مشخص کنین که من الان باید واسه کی نظر بدم !!!!!!!

به هر حال هر چند تا تون شاد باشین !

F R I N D S چهارشنبه 3 اسفند 1384 ساعت 15:42 http://friends.blogsky.com/

آهای !!!
یکی منو آپدیت کنه !!!!

این رو وبلاگ نوشته؟ اوا چه کارهایی که تو این دوره زمونه انجام نمیشه !
فقط می خواستم به Ninkapoop بگم که من اصلا نفهمیدم تو این رو نوشتی ها، قابل توجه که بلاگ اسکای یه قسمت تو تنظیماتش داره به نام دماغ سوزان، پس بهتره نیای الکی به اسم یکی دیگه کامنت بگذاری که من حداقل می فهمم.
هر وقت هم صلاح باشه به روز میشه.
نکته: به علت برخی مشکلات تا اطلاع ثانوی بنده ( مرد شاپرکی ) از جواب دادن به کامنت ها هم معذورم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد