.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

پیرمرد...

مدت بسیار زیادی آپ نمیکردیم، دلیل داشت.
این 3 هفته به خانه گشتن و گرفتن در جهنم گذشت، اضافه کنید اسباب کشی که واقعاً سخت بود، چون بنزین که جیره ای شده، باید با قطار برد، یک وانت از خانه تا راه آهن، یکی هم از راه آهن جهنم تا منزل جدید، البته منزل که نیست یک دخمه ای هست دانشجویی!
بعدشم که ثبت نام دانشگاه من و بهار (دوست جون سابق) بود که دهن ما رو...
در همین اوضاع انتقال بامشاد هم درست شد و خلاصه تو این 3 هفته من از شرق استان تهران میرفتیم غرب، بعدشم می آمدیم وسط شهر تهران!
هنوز وسایل خانه رو نچیندم، اونجا خط تلفن ندارم ولی مگه ایرانسل مرده! سعی میکنم با GPRS یا همون اینترنت موبایل آپ کنم.
اَندر احوالات خودم آنکه خوبم! با چاشنی دلتنگی و امید و یک خروار درس و یک ماه رمضانی که نمیدانم چرا تموم نمیشه!
امروز صبح رفتم دنبال بهار، از کلاس آمده سوار ماشین شده، بعد 15 دقیقه شروع کرد به نُطق کردن، برگشته به من میگه همه ی پسر های هم سن تو (23سال، چاکریم!) الان تو ماشینشون دارن یک آهنگ دوپس دوپس دار یا رِنگی گوش میکنید، آنوقت تو مثل پیرمردها، صبح مجلس رو گوش میکنی، ظهر ها  رادیو پیام، عصر ها هم رادیو گفتگو!
منم از عملکردم شدیدا دفاع کردم، گفتم امروز دولت لایحه اصل 44 رو برده به مجلس، گوش کن ببین چی میشه!
داخل پرانتر: هر کی امروز رادیو گوش نداد از دستش پریده، واقعا این مجلس ما مثل یک نمایش سیرک می مونه، تمامی ... جمع  شده اند در محلی به نام مجلس، دولت هم که!! چی بگم که خود حدیث این مجمل بخوان...
البته آنچنان بیراه هم نمیگه، از تعداد موهایم بسیار کم شده و اون 4 تایی هم که مانده 2 تاش سفیده، من موندم از بین این همه پسر عمو و دختر عمو، چرا من که از همه کوچکترم هم دارم کچل میشم هم موهام داره به سفیدی میزنه...
نظرات 5 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 00:06

سلام...............

چطوری................؟

خیلی با حال می نویسی...........

موفق باشی

روزبه دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 11:00 http://friends.blogsky.com

مریم خانم این نظر بود؟

پ.ع.ب سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 05:36

عزیز ... دنبلان چاره هر نوع ریزش موووو ....

پ.ع.ب سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 05:37

عزیز ...

دنبلان بزن تو رگ ...
چاره هر نوع ریزش مو....

پس بگو تو چرا کچل شدی!!!!

بی بلم سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 16:53 http://beybelom.blogsky.com

سلام
گاهی وقتها فکر می کنی که خودت نیستی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد